mia si giegie rabbit

arwah shahira

assalamualaikum..
apa khbr korng ? seht kah ? hrp2 sehat lah ye... 
hari ni... aku tak tahu nak wat entry ap.. tpi td lps bgun tido tetbe dpt idea mahu story stu citer niy..
um,, korang ad kawan baik? i means,, BESTFRIEND ?
mesti ad kan.. mustahil xde walau seorang pun..
hum,, jadi korang sayangi dan hargailah BESTFRIEND korg ye..
jage dia elok2.. jgn skit kan hati dia taw!
aku ni kire bruntung sangat .. sebab mane2 aku pegi.. mesti aku dapat BESTFRIEND,,
=)
akulah manusia yang paling bahgia aku rasa bila dapat kwan-kwan yg sygkn aku hehe
oke2 aku nak knl kn sikit lah ye sape BESTFRIEND aku tuu... mse fom1.. aku dok asrama..
aku rpat sngt ngn sorg niy.. nme dia PUTRI AFIFAH
dia baik wei,, dia sllu dgr mslh aku.. ble aq rindu mama ngn ayh adq2,, mcty dia jd pnggnti huhu.. tmpt aq lps rndu la... aq cite2 kat dy.. so ilng la rndu aq at fmily..
tapi.. tak lame... stahun je kteorg kwn.. mse fom2 pindh kat SMKTS
ha.. mse kat SMKTS pon aq bruntung sngt dpt kwn baruu yg baik2 =P hehe
dkt skola tu.. aq ad BESTFRIEND gak,, ramai.. hehe.. smpai ad nme group lggii..
p.o.c.o.8
singkatan dripada PRINCESS OF CRAZY 08
hehe.. ahli group niy,, aku,, taca,ain,chima,fiza,nisa
tapi x lme gak .. fom3 aq dah pindah perak sedih wei mse tuu.. aku xnk sebenrnye... syg sngt nk tingll kwn2,, 
hm,, skrng .. aq cume rpt ngn taca je.. yg lain sume dah lost contact.. kan sedih tu.. ish..
ble aq skola perak plk... aq ad kwn juga.. nme dia SHAHIRA.
kami mmg rpt.. pegi mne mcty sme sme..
tpiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii..... sume tu x kekal lme..
dia pergi tinggl kan aku..
TUHAN LEBIH SAYANG KAN DIA
tak smpai stahun kmi brkwn...
tak sempat kmi nak amek PMR sme2..
x sempat kmi nk dpt kjayaan sme sme.. sume tuh dah tinggl kngn..
aku sedih sngt bila lihat dia pergi dgn cre mcm tu..
tpi.. aku ykin.. dia akn ditmpatkan ditmpt2 org yg soleh dan solehah..
sebb sblom dia pergi.. niat dia hnye nak pergi SEKOLAH..

ni saat terakhir aku bergmbr dgn dia lps dia tingglkn aku..=(
aku sayang kau shira..=(
tpiii mungkin ad hikmah sume tu sbb ap dy tingglkan aku..
sekarng aku dikurniakan 6 org sahabat yg rapat ngn aku..
aku sayang mereka juga..
aku hrp mereka x tingglkn aku..
TACA,FIYA,UNA,NINIE,G-MAH,MIMIE
sayang mereka =)

No comments: